عرضه عمده میز اداری سفید

میز اداری سفید از طریق کارخانجات، تولیدی ها و نمایندگی ها به صورت عمده عرضه می‌شود.
همانطور که می‌دانید یکی از پر کاربرد ترین ملزومات اداری، میز سفید اداری می‌باشد.
مجموعه ما یکی از بهترین مراکز عرضه عمده میز اداری است.
برای سفارش و خرید میز اداری حسن آباد از فروشگاه های موجود در این مرکز، با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.
اصولا در ساخت میز اداری، از رنگ های سفید یا روکش های ملامینه سفید استفاده می‌شود.

انواع مدل میز اداری سفید

میز اداری فوق، یکی از محصولات پر متقاضی به ویژه در بازار مبلمان اداری می‌باشد. این محصول در کلاس های متفاوت تولید و عرضه می‌شوند.

 

همانطور که از نام میز اداری مشخص است، دارای رنگ یا روکش سفید رنگ می‌باشد.
اصولاً انواع میز اداری که در بازار مبلمان اداری تولید و طراحی می‌شود، توسط روکش ‌های متعدد و مختلفی پرداخت کار می‌گردد.

سطح چوب به کار برده شده در ساخت میز اداری به صورت لاک یا روکش، پرداخت کاری می‌گردد.
از برترین روکش ها می‌توان به روکش هایگلاس سفید رنگ اشاره کرد.

شرکت های تولیدی میز و صندلی اداری، برای زیبا جلوه دادن محصول، از این روکش بسیار شیک و لوکس استفاده می‌نمایند. این محصول از لحاظ رنگ و سبک در بازار مبلمان اداری طیف وسیعی از مدل ها را دارا می‌باشد.

برخی از مدل های کاربردی و پر تقاضا در بازار عبارتند از:

  • میز سفید مشکی
  • ارزان قیمت
  •  مدرن
  •  ساده
  • چند نفره
  • یو شکل
  •  تی شکل
  • میز مدیریت و کنفرانس

مدل میز اداری سفید

میز اداری سفید مشکی | زیبا ترین مدل موجود در بازار

میز اداری مشکی یکی از مدل های موجود در بازار مبلمان اداری می‌باشد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، ترکیبی از رنگ مشکی و سفید در آن به کار برده شده است.

مدل های متنوعی در بازار مبلمان اداری به صورت سفید مشکی تولید و عرضه شده است. اصولاً خریداران و مخاطبین میز اداری منحصر به فرد، دارای دکوراسیون و اتاق هایی با رنگ های سفید و مشکی نیز می‌باشند.

بسیاری از مخاطبین، میز اداری سفید مشکی را زیر مجموعه ای از میز اداری مدرن تلقی می‌کنند. اصولا ترکیب این دو رنگ، بر روی کلاس میز اداری مدیریت بیشتر از سایر کلاس‌ های دیگر استفاده شده است. پس از کلاس مذکور، میز کار اداری در شرکت ها و کسب و کارها از جمله کلاس هایی هستند که از ترکیب های جنین رنگهایی ساخته شده اند.

اصول دکوراسیون های مدرن و غربی از ترکیب رنگ سیاه و سفید استفاده می‌نمایند. لذا مخاطب سایر ملزومات دیگر همانند: صندلی، کتابخانه و فایلینگ به همراه میز اداری به شکل سفید مشکی تهیه می نماید.

 

میز اداری سفید مشکی

میز اداری ارزان قیمت سفید رنگ

همانطور که قبلاً اشاره نموده ایم، میز اداری با روکش های متنوعی از جمله سفید پرداخت کار می‌گردد. اصولاً این روکش کاری به صورت ملی و پلی گلاس می‌باشد. این روکش ها در بازار با نام هایگلاس شناخته می‌شوند.

روکش سفید از لحاظ قیمتی بسیار گران بوده و از نظر کیفیت بالاترین سطح را دارا می‌باشد. این محصول سبب می‌شود محصول تولید شده دارای شکل زیبا و لوکس باشد. به همین دلیل کسانی که این محصول را تولید و عرضه می‌نمایند از این روکش گران قیمت استفاده میکنند.

با عمیق شدن رکود و کاهش قدرت اقتصادی، خرید مخاطبین بسیاری از شرکت های تولیدی میز و صندلی اداری جهت حفظ بازارهای رقابتی خود، اقدام به ارزان سازی یا تولید این محصول ارزان قیمت نموده‌اند. در روش اول شرکت های تولیدی با تغییر در ابعاد و اجناس محصول، اقدام به ارزان سازی آن می‌نمایند.

در روش دوم شرکت های تولیدی مبلمان اداری، از روکش هایگلاس برای پرداخت کار میز اداری سفید استفاده می‌نمایند. هنگامی که از لاک کاری یا روکش ساده در کار پرداخت کار استفاده گردد، کیفیت و زیبایی میز اداری کاهش می‌یابد.

بسیاری از مخاطبین کلاس های میز کارمندی و میز کنفرانس را بر اساس روکش های سفید رنگ تهیه می نماید

 

میز اداری ارزان قیمت

انواع میز اداری مدرن سفید

میز اداری مدرن، از جمله محصولاتی است که از تقاضا و مخاطبین بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. اصولا میز اداری مدرن در اشکال و مدل ها با سایر کلاس های دیگر متفاوت می‌باشد. در ساخت این میز از اشکال فانتزی و غربی استفاده شده است.

یکی دیگر از محصولاتی که در بازار تولید و عرضه می‌شود میز اداری مدرن سفید می‌باشد. این محصول در بسیاری از شرکت های تولیدی، مبلمان اداری عرضه شده و در بازار طیف خاصی از مدل ها و اشکال را در بر می‌گیرد.

لازم به ذکر است که در ساخت میزاداری مدرن، از چوب ام دی اف و پلی گلاس استفاده می‌شود. ضمنا در بازار با نام چوب های گلاس شناخته می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است که بسیاری از شرکت‌ها بنا به درخواست مشتریان، کلاس های دیگر همچون: میز کارمندی و میز پذیرش را نیز بر اساس سبک مدرن و رنگ های سفید و مشکی تولید می‌نمایند.

 

میز اداری مدرن سفید

قیمت میز اداری سفید

همانطور که می‌دانید قیمت میز اداری به دو عامل بسیار مهم تاثیر گذار می‌باشد. اصولا مخاطبین در بازار، این عوامل را به دو گروه مستقیم و غیرمستقیم تقکیک می‌نمایند.

از عواملی که به صورت غیر مستقیم بر قیمت میز اداری تاثیر گذار می‌باشد، می‌توان به هزینه های نصب، هزینه‌ های فروش، هزینه های فروشگاهی و هزینه ‌های حمل و نقل اشاره نمود.

اما عواملی که به صورت مستقیم بر قیمت محصول مد نظر تاثیر گذار است عبارتند از:

  • ابعاد استاندارد میز
  • جنس به کار برده شده
  • روکش و پرداخت کارها
  • اشکال و مدل ها

از عوامل برشمرده شده بالا، روکش ها و پرداخت ها بیشترین تاثیر را بر قیمت میز اداری سفید رنگ دارند.

عوامل دیگر همچون مدل ها و اشکال تاثیر بسزایی بر قیمت میز اداری دارند. به گونه ای که قیمت مدل ساده و مدرن میز اداری، بسیار با هم یکدیگر متفاوت می‌باشد.

 

قیمت میز اداری سفید

عرضه میز اداری سفید رنگ

لازم به ذکر می‌باشد که میز اداری به دو صورت عمده و خرده به بازار عرضه می‌شوند که هر کدام از روش های  دارای قوانین و شرایط خاصی می‌باشند.

در عرضه عمده، مخاطبین در حجم بالا و قیمت های پایین تر از بازار یا قیمت درب کارخانه میز اداری را خریداری می‌کنند. علاوه بر این تولیدی در عرضه عمده تخفیفات ویزه برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند.

نکته حائز اهمیت این است که میز اداری به صورت انبوه در کشور تولید نمی‌شود. بنابراین مخاطبین باید آنها را سفارش دهند. همچنین مخاطبین می‌توانند از طریق همین وب سایت از انواع میز اداری بازدید به عمل آورند.

 

میز اداری سفید رنگ

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما