فروش میز و صندلی اداری در کرج

میز و صندلی اداری در کرج، از طریق شرکت های پخش و تولیدی های کوچک به دو صورت عمده و خرده به فروش می‌رسند. لازم به ذکر است که در شهر کرج انواع مدل های مختلف میز و صندلی اداری تولید و عرضه می‌گردد.

انواع میز اداری به همراه مشخصات فنی

همانطور که مستحضر هستید، در این مقاله به صورت جداگانه به معرفی میز اداری به همراه صندلی آن خواهیم پرداخت.

 

میز اداری یکی از ملزومات اساسی در یک دکوراسیون یا یک شرکت به حساب می‌آید. شرکت های تولیدی، پنج کلاس اصلی میز اداری را تولید و به بازار عرضه می‌نماید. این پنج کلاس عبارتند از:

  1. میز مدیریت
  2. میز کارشناسی
  3. میز کارمندی
  4. میز کنفرانس
  5. میز پذیرش

از مهم ترین تفاوت ها در بین کلاس های میز اداری می‌توان به ابعاد، اشکال، نوع کاربری و میزان آپشن‌ های آن اشاره نمود.

 

لازم به ذکر است که در بازار مبلمان اداری، محصولات بر اساس اجناس مختلف و متفاوتی تولید و عرضه می‌گردند. این اجناس می‌توانند در بین کلاس های میز اداری به صورت مشترک استفاده گردند.

میز و صندلی اداری در کرج

ویژگی ها صندلی اداری و مدل های مختلف

صندلی اداری از اصلی ترین ملزومات در یک دکوراسیون و شرکت به حساب می‌آید. صندلی اداری در مدل‌ های مختلف و متفاوتی تولید و عرضه می‌گردد. هر کدام دارای کاربری مختص به خود بوده و فضای مشخصی را اشغال می‌نماید.

 

در بازار مبلمان اداری صندلی ها در مدل ها و اشکال مختلفی تولید و عرضه می‌گردند. اما شرکت های تولیدی میز و صندلی اداری درس سه کلاس اساسی این محصول را تولید و عرضه می نمایند. این سه کلاس عبارتند از:

  1. صندلی مدیریت
  2. صندلی کارمندی
  3. صندلی کنفرانسی

از تفاوت اصلی در بین این سه کلاس می‌توان به ابعاد، اجناس، پایه ها و اشکال آن اشاره نمود. از مشخصات بارز اصلی صندلی های اداری می‌توان به انعطاف پذیری بالا در نشستن، میزان راحتی و ایمنی آن اشاره نمود.

 

ارتفاع صندلی های اداری به وسله جک و دسته ها قابل تغییر بوده و می‌توان مطابق با نظر افراد آن را تنظیم نمود. صندلی های اداری، مدیریتی و کارمندی دارای اشکال شبیه به یکدیگر بوده و از نظر ابعاد با یکدیگر متفاوت می‌باشند. صندلی های کنفرانسی دارای پایه های ال شکل هستند و اصولاً قیمت آن از سایر کلاس‌های دیگر ارزان تر است.

 

میز و صندلی اداری در کرج

فروش میز و صندلی اداری در شهر کرج

همانطور که می دانید میز و صندلی اداری همانند سایر ملزومات دیگر به دو صورت عمده و خرده به فروش می‌رسد. این محصول به صورت فیزیکی در بازار شهرهایی همانند: تهران، مشهد، کرج، شیراز، تبریز و اصفهان به مخاطبین عرضه می‌گردد.

 

در شهر کرج ملزومات اداری به دو صورت اینترنتی و حضوری به مخاطبین عرضه می‌گردد. مخاطبین می‌توانند با مراجعه به مراکزی که در ادامه بیان می‌شود اقدام به خرید و فروش انواع میز و صندلی اداری نمایند. برخی از این مراکز عبارتند از:

  • فروشگاه ها
  • گالری ها
  • نمایندگی ها
  • نمایشگاه‌ ها
  • بازارچه‌ های انحصاری
  • فروشگاه های اینترنتی
  • سایت ‌های اینترنتی
  • اپلیکیشن ها
  • نرم افزار ها
  • شبکه های اجتماعی
  • مجموعه ما

 

در تولیدی های کوچک شهر کرج، میز و صندلی اداری نیز موجود می‌باشد. این شرکت ها جهت جذب مخاطبین به محصولات خود اقدام به عرضه محصولات با مزایا و شرایط خاص نموده اند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. ارسال رایگان
  2. ارائه تخفیفات ویژه
  3. ارائه خدمات نصب
  4. ارائه خدمات پس از فروش
  5. ضمانت نامه
  6. تضمین اصل بودن کالا
  7. امکان سفارشی سازی محصولات
  8. امکان بازدید آنلاین از طریق وب سایت

میز و صندلی اداری در کرج

0

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما