خرید اینترنتی میز مدیریت و کنفرانس مدرن

میز مدیریت و کنفرانس مدرن یکی از مدلهای خاص و منحصر به فرد در بازار مبلمان اداری می باشد.
این محصول ترکیبی از یک میز مدیریت و یک میز کنفرانس اداری  هم ست و هماهنگ می باشد.
لازم به ذکر است که این محصول منحصر به فرد را می توان به صورت اینترنتی و فیزیکی از بازار های مبلمان اداری خریداری نمود.

آشنایی با انواع میز مدیریت اداری

میز مدیریت و کنفرانس مدرن

همانطور که مستحضر هستید یکی از ملزومات اساسی و اصلی در یک دکوراسیون اداری میز مدیریت می باشد.

به جرات میتوان گفت در تمامی کسب و کارها و شرکت های اداری از این محصول منحصر به فرد استفاده می گردد.

شرکت های تولیدی میز و صندلی اداری انواع مدلها اشکال و فرم ها را بر روی این محصول منحصر به فرد پیاده سازی نموده اند.

برخی از مدل ها پرمتقاضی میز مدیریت عبارتند از:

  • میز مدیریت خاص
  • میز مدیریت لاکچری
  • میز مدیریت کلاسیک
  • میز مدیریت ساده
  • میز مدیریت الدار
  • میز مدیریت منحنی شکل
  • میز مدیریت تی شکل

همچنین لازم به ذکر است که این محصول منحصر به فرد در بازار بر اساس اجناس و متریال مختلفی تولید و عرضه می نمایند.

برخی از محصولاتی که بر اساس اجناس مختلف تولید شده عبارتند از:

  • میز مدیریت ام دی اف
  • میز مدیریت شیشه‌ای
  • میز مدیریت هایگلاس
  • میز مدیریت لترون
  • میز مدیریت پایه فلزی
  • میز مدیریت فایبرگلاس

لازم به ذکر است که در تمام بازارهای مبلمان اداری ایران میز مدیریت بر اساس ابعاد استاندارد تولید و عرضه می گردد.

اصولا ابعاد استاندارد میز مدیریت مابین 80*180 سانتی متر می باشد.
این محصول همراه با یک میز الحاقی عرضه می شود.
میز الحاقی بر اساس سلایق و نیاز مشتریان از آپشن ها و پارامترهای مختلف تشکیل شده است.
به طور معمول ابعاد میز الحاقی ۸۰ در ۸۰ سانتی متر بوده و از کشو، کتابخانه و جا کیس تشکیل شده است.

تاریخچه و مشخصات فنی میز کنفرانس اداری

میز مدیریت و کنفرانس مدرن

میز کنفرانس اداری نیز یکی دیگر از ملزومات اساسی در یک دکوراسیون میباشد.
مخاطبین از این محصول منحصر به فرد برای برگزاری جلسات کوچک و بزرگ استفاده می‌نماید.
میز کنفرانس اداری در سه کلاس الحاقی، مستقل و گروهی تولید و عرضه می گردد.

لازم به ذکر است که در بازار مبلمان اداری میز کنفرانس دارای مدل ها و اشکال مختلفی می باشد.
برخی از تولید شرکت های مبلمان اداری که در بازار از تقاضا و مخاطبین خاصی برخوردار هستند عبارتند از:

  • میز کنفرانس مدولار
  • میز کنفرانس یو شکل
  • میز کنفرانس ساده
  • میز کنفرانس مدرن
  • میز کنفرانس نعلی شکل
  • میز کنفرانس مستطیل شکل

در بازار مبلمان اداری از چوب های مصنوعی برای ساخت انواع این محصول منحصر به فرد استفاده می‌نماید.
چوب های مصنوعی ام دی اف و لترون دارای قیمتی ارزان بوده و می توان محصولات اداری با ابعاد بسیار بزرگ را استفاده از آن را تولید نمود.
میز کنفرانس اداری بر اساس تعداد نفرات تولید و عرضه می گردد.
تعداد نفراتی که بر روی این محصول پیاده‌سازی می‌شود اصولا ما بین ۴ الی ۳۰ نفره می باشد.

نکته حائز اهمیت در مورد ابعاد این محصول می باشد.
ابعاد رابطه مستقیمی با تعداد نفرات آن دارد و هر چقدر تعداد نفرات بیشتر باشد ابعاد میز کنفرانس اداری نیز بیشتر خواهد شد.

میز مدیریت و کنفرانس مدرن | معرفی انواع مدل های خاص و شیک

میز مدیریت و کنفرانس مدرن

یکی از محصولات ویژه و منحصر به فرد که در بازار مبلمان اداری به وفور پیدا میشود میز مدیریت و کنفرانس میباشد

این محصول از ترکیب یک میز مدیریت همراه با یک میز کنفرانس به وجود آمده است

لازم به ذکر است که میز مدیریت و میز کنفرانس که با یکدیگر عرضه می شود باید از لحاظ جنس و شکل و رنگ با یکدیگر ست باشد

در بازار مبلمان اداری این محصول منحصر به فرد را با نام های ست میز مدیریتی یا میز اداری تی شکل نیز می شناسند

مخاطبین این محصول از مدیران ارشد یک مجموعه تشکیل شده و از آن برای انجام فعالیت‌های روزانه مدیران و برگزاری جلسات کوچک به صورت همزمان استفاده می نماید

شرکت های تولیدی میز و صندلی اداری سبک مختلفی از جمله کلاسیک و مدرن را بر روی این محصول منحصر به فرد استفاده می‌نمایند

میز مدیریت وکنفرانس مدرن بیشترین تقاضا را در بازار مبلمان اداری دارا می باشد

اصولاً شرکت‌های تولیدی مبلمان اداری از اشکال فانتزی و مدرن یا اجناس لوکس و گرانقیمت برای ساخت میز مدیریت و کنفرانس مدرن استفاده می کنند

این محصول منحصر به فرد از دارای قیمتی معقول برخوردار بوده واز همین جهت  بسیاری از مخاطبین به دنبال تهیه آن می باشد

روش های خرید انواع میز مدیریت و کنفرانس

میز مدیریت و کنفرانس مدرن

خرید میز مدیریت وکنفرانس مدرن همانند سایر ملزومات اداری دیگر به صورت عمده، خرد و سفارش امکان پذیر می باشد

در روش خرد و عمده میز اداری تی شکل شرکتهای تولیدی مبلمان اداری جهت جذب مخاطبین به روش های فوق و خرید این محصولات مزایا و شرایط خاصی را مد نظر قرار داده اند برخی از مزایای عبارتند از:

ارسال رایگان

ارائه تخفیفات ویژه

ارائه خدمات نصب

ارائه خدمات پس از فروش

ارائه گارانتی

خرید میز مدیریت و کنفرانس مدرن به صورت سفارشی نیز امکان پذیر می باشد

اصولاً در این روش خرید، مخاطب می‌تواند انواع پارامترها از جمله ابعاد استاندارد، اشکال و اجناسی که در ساخت این محصول استفاده شده است را بر اساس سلایق خود تغییر دهند میز مدیریت و کنفرانس به دو روش فیزیکی و اینترنتی نیز قابل خریداری می باشد

مخاطبان می‌توانند با مراجعه آنلاین و حضوری به مراکزی که در ادامه بیان می‌شود اقدام به خرید آنلاین و فیزیکی این محصول منحصر بفرد نمایند

برخی از مراکزی که اقدام به عرضه میز مدیریت و کنفرانس می‌نمایند عبارتند از:

  • نمایندگی ها
  • نمایشگاه ها
  • گالری ها
  • فروشگاه ها
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت اینترنتی
  • شبکه اجتماعی
  • اپلیکیشن ها

خرید اینترنتی و فیزیکی الزامات اداری از لحاظ قوانین و مقررات کاملا با یکدیگر متفاوت می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما