فروش جدیدترین میز کانتر اداری

وقتی به عنوان مشتری وارد محیط هایی مانند مطب, اداره و… که به هر نحوی به مشتری خدمات می دهند, شوید; اولین چیزی که در دکوراسیون آن محیط توجه شما راجلب می کند, میز کانتر پذیرش خواهد بود. میزهای کانتر انواع مختلفی دارند, که یکی از آنها میز کانتر اداری است. امروزه فروش جدیدترین میز کانتر اداری در مرکز های فروش امکان پذیر است. و شما می توانید با مراجعه به این مراکز,میزهایی با کیفیت و مدرن تهیه کنید.

فروش جدیدترین میز کانتر اداری

مشخصات کامل میز کانتر اداری

مشخصات کامل میز کانتر اداری در محیط اداره هر چقد میز کانتر پذیرش مدرن تر طراحی شده باشد, علاوه بر تاثیری که بر زیبایی محیط دارد; در جذب مشتری نیز موثر است. زیرا میز کانتر اولین نقطه تماس برای مشتریان می باشد. به همین علت انتخاب یک میز کانتر اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. با ما همراه باشید تا در ادامه با مشخصات کامل میز کانتر اداری آشنا شوید. میزهای کانتر اداری در مدل های:

  • گرد
  • نیمه دایره
  • مستطیلی

مناسب برای هر فضایی تولید می شوند. میز کانتر اداری باید دارای ابعاد و اندازه های استاندارد باشد. یعنی زمانی که منشی پشت میز کانتر می نشیند; میز ارتفاع استاندارد داشته باشد و منشی احساس ناراحتی و درد نکند, فضای کافی برای انجام کار موجود باشد و از طراحی و رنگبندی هماهنگ با محیط اداره برخوردار باشد.

بهتر است پایه های میز قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشند, که در صورت نیاز ارتفاع میز را تغییر دهید. توجه داشته باشید که رنگ میز کانتر و طراحی آن بسیار مهم است و باعث ایجاد حس خوشایند در مشتری می شود. و همچنین توجه داشته باشید که محل قرار گرفتن میز کانتر نیز نقش به سزایی در جذب مشتری دارد. پس باید مکان مناسبی را برای آن در نظر گرفت.

فروشنده انواع میز کانتر اداری

فروشنده انواع میز کانتر اداری میز کانتر اداری جزو ساده ترین, پر فروش ترین, کاربردی ترین مدل کانتر ها بوده. میزهای کانتر اداری مانند سایر میزها, در ابعاد, رنگ ها طرح مختلف تولید و طراحی می شوند. قیمت میز کانتر اداری مانند دیگر میز ها, با توجه به جنس و اندازه میز متفاوت است. فروش میز کانتر در جنس های زیر صورت می گیرد:

  • چوب
  • شیشه
  • فلز
  • ام دی اف

البته فروشنده میز کانتر اداری, بنا به سفارش مشتری گاهی اوقات با کورین یا سازه های خاص; مدل و طرح مد نظر مشتری را در بهترین کیفیت تولید می کند.

امروزه فروش میز کانتر هم به صورتی اینترنتی و هم به صورت حضوری و عمده امکان پذیر است. شما می توانید میز کانتر مناسب محل کار خود را به راحتی تهیه کنید و یا طرح و رنگ و ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید; تا میزی متناسب با سلیقه و هماهنگ با محل کار خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما